Squash!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu Squash!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu

Squash!!!

Door: Briemenilse

Blijf op de hoogte en volg Briem en Ilse

28 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wow.... Deze vakantie wordt geweldiger en onwerkelijker dan hij al was. We zullen eens even vertellen wat we vandaag weer beleefd hebben. De dag is compleet anders verlopen dan we hadden verwacht. 'Verwacht', dat is al een woord, die je hier in NYC niet kunt gebruiken, want het is de stad van het ONverwachtse!!

Vanmorgen werden we wakker na een onrustige nacht. Braihim is twee keer uit bed geweest om buiten te kijken hoe het was. Irene bleek toch te zijn geschrokken van het grote New York en besloot ons met rust te laten. We hebben alleen veel regen gehad, meer niet. Nadat we opgestaan waren besloten we dus van de dag te gaan genieten, omdat het weer prima te doen was. Echt Hollands weer met veel woei en dan nog warm ook. (Dat is weer niet zo Nederlands) We zijn naar de Hudson gelopen en hebben ongeveer 2 miles downtown gewandeld langs het water. Vervolgens zijn we weer de straten van New York ingedoken.

In Amerika hebben ze nog wel eens last van het fenomeen 'it looks better than it is'. Daar hadden we vandaag zeker last van. We zagen in een etalage ontzeeeeettend lekkere broodjes liggen, dachten we.... Getverdemme, nog nooit zulke droge braggel gegeten. Jammer hoor!! Toen hebben we maar de taxi gepakt terug naar ons hotel, want weer 40 blocks teruglopen was wat te veel van het goede. Goede tip is wel om geen volle beker koffie mee te nemen in de taxi. Het is er onderweg 'maar' drie keer overgegaan....

In het hotel troffen we 4 Canadezen waarvan er eentje meedoet aan de Games. Drankje hier, drankje daar en we eindigden op het dak van het hotel, waar we vervolgens hebben gezongen voor een Amerikaan die twee gebouwen verderop woonde en ons op het dak zag staan!! Hij brulde naar ons dat zijn gebouw een beter uitzicht had vanaf het dak, dus voor we het wisten stonden we daar op het dak!!! En hij had een beter uitzicht, geweldig toch??? Een tweekamer appartement van amper 80 vierkante meter kost hier 700.000 Dollar, pffff.....
Wat hebben wij een lol gehad, niet normaal!! Alles kan en dat doen we dan ook, heerlijk. Het is toch al een idiote vakantie geworden....

Oh ja, goed nieuws om dit verhaaltje af te sluiten: Ons squash gaat door. Braihim speelt maandag zijn eerste wedstrijd om 12:00 uur en ik, Ilse, mag op dinsdag aantreden op het strijdtoneel. We zijn zoooo blij!!! Het wordt toch nog de trip waarvoor we naar NYC zijn gekomen... Wordt vervolgd dus, met meer squashverhalen!!

Liefs Braihim en Ilse

Ps: We blijven een dagje langer in NYC, zodat we toch nog even kunnen genieten na de pesterijen van Irene.

• 29 Augustus 2011 - 06:13

Marjan:

Gelukkig is het meegevallen.
    Fijn dat het squashen doorgaat. Heel veel suc6.

• 29 Augustus 2011 - 06:31

Karin Fekkes:

Jemig wat beleven jullie wat! Gelukkig is irene meegevallen. Heb aan jullie gedacht hier in NL. Leuk, jullie reisverslagen. Hééél véél succes met het squashen. We duimen voor jullie hier in bureau Beilen. greetzzzzz

• 29 Augustus 2011 - 07:45

Bojoura:

Mooi om te lezen hoe jullie dit allemaal beleven. Heel veel succes met de wedstrijden. Kick some ass!! x

• 29 Augustus 2011 - 10:51

Anne:

He laiverds,

gelukkig niet te veel last gehad van Irene. En wat een leuke verhalen om te lezen ;-). Braihim succes vandaag met je wedstrijden!! Ils moedig je mannetje goed aan ;-).

liefs x

• 29 Augustus 2011 - 15:10

Gerard En Annelies:

Fijn dat de games voor jullie doorgaan! Ondertussen ook lekker genieten daar van de Grote Appel.
    In Nederland is het weer eens schijtweer, dus wat dat betreft hebben jullie de temp mee.
    Liefs van ons

• 29 Augustus 2011 - 17:37

Theo Overmars:

Gelukkig voor Brahim hoeft hij niet ook nog met Irene te dealen! Een vrouw is genoeg.
    Veel succes met squash.
    Groet.

• 29 Augustus 2011 - 20:23

Linda:

Die laatste spring-foto ziet er vet uit! Een blij verhaaltje, mooooi zo!! Iig. hebben jullie Irene verslaan, nu t squashen nog!! Leuk om elke x zo kort op elkaar een klein stukje te lezen van jullie belevenissen!