Hebben we alles? - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu Hebben we alles? - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu

Hebben we alles?

Door: Briemenilse

Blijf op de hoogte en volg Briem en Ilse

22 Augustus 2011 | Nederland, Ubbena

Pfff......... De kriebels beginnen nu echt wel te komen. Ik loop er al weken mee, maar Braihim begint stiekem ook wat drukker te worden. Hoewel hij zelf altijd zegt geen last te hebben van vakantiekriebels. Jaaaja.... :-) Heus wel!

We hebben afgelopen zaterdag onze laatste training gehad. Jard Baljet heeft ons alle hoeken van de baan laten zien en na drie uur zwoegen gingen we met een ontzettend voldaan gevoel van de baan. Dat is toch wel tof, om die laatste training even goed neer te zetten met behulp van iemand die er ook nog eens verstand van heeft. Echt super!!! Nu wel een beetje spierpijn, dat dan weer wel...

Tijdens de training heeft Onne weer ontzettend zijn best gedaan om mooie foto's te maken. Leuk voor de site van Jard en ook voor ons, niet onbelangrijk. We hebben namelijk onze nieuwe kleding, die we op de baan zullen dragen tijdens de wedstrijden. Check de foto's, we staan er toch strak op?

De laatste formulieren hebben we vanmorgen uitgeprint en onze koffers puilen uit. Niet met onze eigen spullen, maar met t-shirts, keycords en wat allemaal nog meer om uit te delen of te ruilen met collega's uit 'Verweggistan'. Ben benieuwd of de koffers voller mee terug zullen komen, we hebben er al eentje te veel!! Bepakt en bezakt dus, helemaal klaar om te vertrekken. Toch? ;-)

Straks komt onze oppas, die drie weken lang voor huis, haard en hond zal zorgen. Ze komt net terug van Lowlands, dus ik ben benieuwd in wat voor staat onze oppas-Saskia is! Ach, we stoppen er wat eten in en dan komt er vast wel weer leven in 't wichie.

Wat is het plan?
Morgen op weg naar België. Daar beëindigen we de eerste etappe voor een diner bij de vroegere baasjes van onze lieve hond. Vervolgens de tweede etappe naar het hotel bij het vliegveld. Daar blijft de auto drie weken logeren, zodat wij met de shuttlebus woensdag naar het vliegveld kunnen voor een hele lange derde etappe! Op het vliegveld treffen we Dick Scholing, ook WPFG atleet, die toevallig dezelfde vlucht heeft als wij. Enne, ik denk dat er nog wel meer aanspraak komt, want we vliegen in vol ornaat en dat gaat opvallen. Er doen ongeveer 200 Belgische collega's mee en die moeten ook met het vliegtuig. We hebben d'r nu al zin in, dat wordt een leuke vlucht!!!

Nu eerst nog een nachtje slapen (of een poging tot) en de volgende blog zal vlak voor de vlucht zijn of vlak erna in warm New York!!

Tot dan!
Liefs

Braihim en Ilse

• 22 Augustus 2011 - 16:24

Isabelle En Nando:

Hey hey!!!

Onwijs veel plezier!!!! Geniet van jullie avontuur!!

Liefs Isa en Nando

• 22 Augustus 2011 - 16:29

Briem En Ilse :

Ja ik weet het, mijn staat open. Dat issie altijd alleen komt er met squash EN tv kijken geen geluid uit.... ;-)

• 22 Augustus 2011 - 16:32

Briem En Ilse :

Thanx skatten!

• 22 Augustus 2011 - 17:02

Erwin En Denise:

Hey toppers,
    Heel veel succes en vooral heel veel plezier. Maak er wat moois van en doe je best, wordt vast super gaaf! Als jullie weer terug zijn spreken we echt ff een x wat af. Zijn natuurlijk super nieuwsgierig naar de verhalen en foto's!.

Gr. Erwin en Denise

• 22 Augustus 2011 - 17:26

Mariska & Andries:

yoehoeeeee!! 't is bijna zover!! Have fun, en zet 'm op (vast een 'eitje') wha ha ha. de groetsels út Asn.

• 22 Augustus 2011 - 17:39

Johan:

Hé Toppers,
    namens mij en de rest van squassen heel veel succes daar. Laat maar zie ndat wij Hollanders wel een balletje kunnen slaan.

Tot later.

• 22 Augustus 2011 - 18:39

Roel:

Heey Braihim en Ilse!

Heel veel plezier met jullie avontuur! Ben benieuwd hoe jullie het ervanaf gaan brengen! We zullen jullie blijven volgen!

Groeten Roel Jacobs

• 22 Augustus 2011 - 19:52

Marjan:

He, heel veel plezier en suc6 in NY. Doe je best en geniet er ook zeker van. Spannend hoor!
    We zullen jullie volgen.
    Heel veel suc6 en goede reis.
    x

• 22 Augustus 2011 - 19:53

Buurman Willem Hoend:

ik wens jullie een hele fijne vacantie toe en als het mag een reclame pen als het mag vele mooie dagen daar.

• 22 Augustus 2011 - 20:21

Ilsje:

Oh, zie net dat ik een stukje vergeten te typen. Lijkt nu wel een raar berichtje hieronder! Ik bedoelde dat mijn mond open staat op een foto, hahaaha!!!

• 22 Augustus 2011 - 21:43

Oal Woning:

Hallo Pat(at)je en Barbie.

Die bbq is er niet meer van gekomen, maar jullie houden hem tegoed. Indien de weersomstandigheden het niet toelaten kunnen we altijd nog gaan gourmetten met die kleine rotpannetjes. De diepvries zit nog vol.

Wij wensen jullie een goeie reis en heel veel plezier. We blijven jullie zeker volgen op briemenilse.waarzijnjullie.nu.

Groente, Oscar en Margriet.

• 23 Augustus 2011 - 06:15

Peter Liemburg:

Nou....daar gaat ze weer hoor.... veel sportief plezier daarzo en doe jullie best!!! Enne, ondertussen ook een beetje genieten daar Ilse......

Groetsjes....

• 23 Augustus 2011 - 08:48

Henk Nijzingh:

Moi beide,

Ik wens jullie een goede reis toe en veel plezier in NY. Doen jullie Dick even de groeten van mij.

Gr. Gaget

• 23 Augustus 2011 - 09:08

Erik D:

en heb niet het lef om zonder beker terug te komen!

• 23 Augustus 2011 - 09:51

Jos En Ilona:

Vanut het mooe. zonnge Turkje wensen we julle een goede res en heel veel succes en plezer!

Kus

• 23 Augustus 2011 - 11:59

Adri Van Noort:

Ilse en Braihim succes in NY en hou de eer hoog

• 23 Augustus 2011 - 17:26

Margriet Brandsma:

Heel veel succes en plezier toegewenst in New York, helemaal te gek dat jullie er naar toe gaan!!

• 23 Augustus 2011 - 19:16

Stephan En Carolien:

Veel plezier met jullie wel heel sportieve vakantie.

Groeten,
    Stephan en Carolien

• 23 Augustus 2011 - 21:34

Geesje:

Toppertjes;)
    Ik wil jullie ontzettend veel succes wensen, maar.......bovenal heel veel plezier!!!! Geniet van alles wat jullie meemaken:)
    Enne...doe de groeten aan m'n brandweercollega's..
    X Gees X

• 24 Augustus 2011 - 14:09

Linda:

Zet hem op toppers. Laat zien dat al dat harde trainen niet voor niets is geweest!!