Het komt nu wel heel dichtbij!! - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu Het komt nu wel heel dichtbij!! - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu

Het komt nu wel heel dichtbij!!

Door: Briemenilse

Blijf op de hoogte en volg Briem en Ilse

08 Augustus 2011 | Nederland, Ubbena

Hallo allemaal!!

Op het moment dat ik dit typ, is het nog maar twee weekjes wachten tot we in het vliegtuig mogen klauteren.
We merken dat het bij iedereen steeds meer gaat leven (Familie, vrienden, collega's en medesporters) De training wordt ook steeds wat zwaarder trouwens. We staan nu ongeveer 3 keer per week op de squashbaan, als het werk dat in ieder geval toe laat. Braihim maakt ook nog de nodige kilometers op de fiets en ik, Ilse, hang nog steeds volop aan de gewichten bij Fit for Free. Ik begin er een bekend gezicht te worden en vind fitness nog leuk ook!!! Ik lijk wel gek!!! Waar we nu trouwens voor op moeten passen is dat we niet geblesseerd raken of andere rare fratsen. Ik probeer er niet te veel aan te denken, want dan zou er zoveel kunnen gebeuren; uitglijden over een banaanschuimpjessschil, opgegeten worden door een Bulgaarse springkakkerlak of misschien wel platgereden worden door een vooroorlogse Russische tank... Tsja, alles kan... Braihim vindt dat ik overdrijf, ik snap hem niet...

Om die gedachten maar een beetje naar de achtergrond te verdrukken ben ik druk bezig met de voorbereidingen. Dingetjes uitzoeken over de metro in New York en waar we leuke evenementen speciaal voor de Spelen kunnen bezoeken. De nodige formulieren moeten worden geprint en ingevuld. Ook zijn we nu actief op het Connect Platform, speciaal voor de atleten van de Spelen. Ontzettend leuk om te lezen dat zij exact dezelfde goede zin hebben en niet kunnen wachten tot het 26 augustus is!!!

Opa Flits, Onne dus, heeft foto's van ons in onze equipe kleding gemaakt. Die foto's zijn gemaakt voor het korpsblad en we mogen er een paar gebruiken om hier te laten zien! Ze zijn echt mooi gelukt!!

Waar zijn we nog meer mee bezig? Oh ja, op www.squashlife.nl zal een blog van ons te vinden zijn en op 10 september staan we ook in ons korpsblad. Die krijgen jullie niet allemaal, maar als je nieuwsgierig bent kom je hem maar bekijken als wij weer thuis zijn! Voor de rest heb ik RTL en SBS nog getipt en ben benieuwd of ze er wat mee gaan doen. De teller staat nu trouwens op 18.000 sporters, dus het evenement is groter dan iedereen had verwacht!!! Gaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er staat nog meer leuks te wachten, maar dat komt in het volgende verslag.

Nou, dat was het eerst wel weer. De grote verhalen komen dichterbij en dan worden de reisverslagen en foto's ook wat interessanter!! Kheb een klein laptopje gekregen, zodat we makkelijk nieuwe verhalen kunnen posten!!

Liefs Braihim en Ilse

Typfouten voorbehouden, ik heb hem niet nagelezen ;-)

  • 08 Augustus 2011 - 18:34

    Ingeborg En Rolf:

    he schatten,
    Zat toevallig net achter de computer, echt super stoere foto's hoor! Lijkt heel wat, nu al! Nu de resultaten nog ;) Jullie moeten natuurlijk minstens met een medaille thuis komen! Dikke kus

  • 08 Augustus 2011 - 19:13

    Ilona:

    Wat een leuke foto's!!!
    Het komt nu wel héél dichtbij!
    SPANNEND!!!
    Kus Ilona

  • 08 Augustus 2011 - 19:45

    Edwin & Saskia:

    Jeuh Ils: top geschreven! Het aftellen is echt begonnen en vooral gaan genieten met zn allen!!!!

  • 09 Augustus 2011 - 08:43

    Luuk:

    Super spannend!!
    Wens jullie veel succes en geniet er ook flink van!!
    Grappig geschreven.

    Groeten,

    Luuk

  • 09 Augustus 2011 - 11:15

    Karen:

    Super zeg!
    Inderdaad mooie foto's.... gaat wel heel snel nu!
    (mocht ik het nog vergeten) Succes alvast !

  • 11 Augustus 2011 - 19:58

    Marjan:

    He Ils,
    wat gaat de tijd snel zeg. Nu nog minder dan 2wk. Jee, wel spannend zeg!!! Goed in training begrijp ik, dus dat moet wel goed komen in NY.
    We zullen jullie zeker volgen.
    Liefs

  • 13 Augustus 2011 - 20:17

    Gerard En Annelies:

    Hey kanjers,
    ziet er allemaal wel heel erg profi uit op de foto's!! Geweldig! Ja de dagen gaan nu snel, jullie hebben hard getraind en ik heb Ilse haar spierballen gezien..dat komt wel goed! Die mept straks iedereen het veld uit. Briem, ik hoop dat je knietjes geen probleem gaan geven, zal wel goed gaan.
    Tjuusie,
    Gerard en Annelies

  • 19 Augustus 2011 - 06:27

    Henk Hartman:

    Hé toppers,

    Heel veel succes daar in New York. Ik heb de link op de intranetsite geplaatst, zodat iederen jullie nog beter kan volgen.
    Henk

  • 22 Augustus 2011 - 00:17

    Sabine Blomsma:

    Hey erg gaaf!! Leuke weblog ook. Heel veel plezier!!

    Liefs Sabine

  • 22 Augustus 2011 - 05:54

    Tom Hoving:

    He sporters hoewel dit berichtje bedoeld is voor braihim wens ik jullie veel succes.
    Weet niet wanneer jij weer terug komt in Holland en op je plekje in de Euroborg, maar ik denk dat je wel op de hoogte wordt gebracht van de resultaten van de FC.
    Ik wens je veel succes en ik hoor nog van je hoe het is gegaan.

    Tom Hoving
    zware zaken groningen

  • 22 Augustus 2011 - 09:14

    Bert Veerbeek:

    Een machtige ervaring. Geniet ervan. Een goede voorbereiding is het halve werk. En heeeeel veeeeel succes!!!.
    Bert Veerbeek

  • 22 Augustus 2011 - 14:09

    Bojoura:

    Hey Ilse (en Braihim),

    Nog maar een paar dagen!! Leuk om via deze site jullie te kunnen volgen. Succes en go get 'm!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Briem en Ilse

Briem en Ilse. We squashen allebei fanatiek, werken bij dezelfde baas. Wat is er dan mooier om een aan werelds evenement deel te nemen en hier samen van te kunnen genieten?? Dat avontuur beschrijven we in ons reisverslag. De weg naar en onze belevenissen in Belfast tijdens de 2013 World Police and Fire Games!

Actief sinds 11 Dec. 2010
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 65213

Voorgaande reizen:

28 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Belfast WPFG 2013

24 Augustus 2011 - 15 September 2011

New York: World Police and Fire Games

Landen bezocht: