Jetlag of toch niet?? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu Jetlag of toch niet?? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu

Jetlag of toch niet??

Door: Briemenilse

Blijf op de hoogte en volg Briem en Ilse

24 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar zit je dan, mee te liften op Wifi van de Starbucks. We hebben net een Latte Macchiato besteld en op ons gemakje zien we het ene mooie mens na de andere mafketel langslopen.
It is the city that never sleeps, maar we kunnen er denk ik wel aan wennen. Zoals je het op CSI New York ziet, zo is het ook!!! Volle straten, sirenes en gele taxi's overal!

De vlucht ging ontzettend snel voorbij. Het vliegtuig was wel wat aan de krappe kant, maar we hadden genoeg te kletsen en te doen. Er zaten nog meer WPFG atleten in het vliegtuig, dat maakte het wel erg gezellig. Braihim en ik reisden in vol ornaat, dus we hebben de nodige aandacht gekregen. De rood-wit-blauwe trainingpakken vielen op, echt kicken is dat!!

Op het vliegveld was het ff wachten op de shuttle, maar toen we daar eenmaal ingevouwen waren, inclusief onze drie koffers, gingen we rap richting Manhattan. En serieus... Als je die Brooklyn Brigde over rijdt en dat immense Downtown Manhattan ziet... Onbeschrijfelijk... Zulke grote gebouwen, straten zo ver je kunt kijken. Ze zijn kaarsrecht en je kunt mijlenver kijken tussen de gebouwen door. Heel erg apart. We hebben zin om morgen de boel te gaan verkennen en onze officiële WFPG badges te halen. De New Yorkers weten dat we er zijn, het barst van de pliesies en brandweers!

Tot morgen lieve kijkbuislezers, slaap lekker!!!

Liefs from the Big Apple

Ps: Er volgt nog een foto van de mooiste en liefste taart die we ooit hebben gekregen. Een mooier afscheid en aanmoedigingen hadden we niet kunnen krijgen!!!! Thanx Gio en Sofie!! x

• 25 Augustus 2011 - 03:15

Isa:

Wow wat een superverhaal!!!

Geniet ervan!!!

Liefs

• 25 Augustus 2011 - 06:32

Bob & Jet:

Das wat anders dan Amsterdam of Ubbena!

Groetjes,

Bob & Jet

• 25 Augustus 2011 - 07:12

Linda:

WOW..jullie zijn dr nu gewoon ECHT!! Begint te klinken alsof jullie topsporters zijn van de Olympische spelen! --> dat doen jullie goooeeeedd!! ;) Geniet van de City!! Blijf jullie volgen.. Liefs van een kijkbuislezertje uit t pitoreske Roden

• 25 Augustus 2011 - 07:30

Sofie:

Hey Briem en Ils,
    waaaaauuuwww! kippevel!! tis alsof ik er zelf bij ben ;) (was dat maar zo...)
    geniet ervan en wij volgen jullie verhalen op de voet!!
    go for it!!
    PS: die taart was heeeeeeeeeeeeeel graag gedaan!!! :)
    xxx uit Meerdonk van ons 3 :)

• 25 Augustus 2011 - 07:34

Ilse:

Super gaaf Ils&Briem! Blijf jullie op de 'voet' volgen! Heel erg veel plezier en succes!! Xx

• 25 Augustus 2011 - 07:49

Rob Van Der Veer:

Hoi Ilse, leuk verslag! Ik heb je helaas niet meer gesproken voor je vertrek maar wens je alsnog heel veel suk6 en geniet vooral. Ik zal jullie blog blijven volgen. Ciao, Rob.

• 26 Augustus 2011 - 14:05

Giovanni En Sofie:

Ziet er leuk uit. Nu maar hopen dat die taart echt geluk brengt hé! XXX