Steeds dichterbij.... - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu Steeds dichterbij.... - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu

Steeds dichterbij....

Door: Briemenilse

Blijf op de hoogte en volg Briem en Ilse

11 Mei 2011 | Nederland, Ubbena

Het is al mei.... We hebben Pasen en Koninginnedag heelhuids overleefd en nu op naar Pinksteren en alles wat daar bij hoort! Je zou bijna denken dat het al zomer is, want in april met bij 30 graden in de zon zitten is best uniek!! En HEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!

Maar nu weer eventjes terug naar waar we gebleven waren. De trainingen zijn begonnen. Braihim gaat met sprongetjes vooruit. Maar daar waar een sprongetje is, hoort soms ook een dalletje. Volgens de trainers onder ons hoort dat erbij. Fijn dat ze ons dat van te voren gemeld hebben, dan hoeven we niet eindeloos in de put te zitten als het ff wat minder gaat. Het gaat dus met ups en downs. We leren beide veel, heel veel!

Onze laatste toernooien zijn bijna allemaal gespeeld. De laatste die we hebben gespeeld was in Drachten. Dit was een leuk toernooi met spelers uit heel noord en oost Nederland. Het voordeel is dan dat je tegen spelers speelt, waar je nog nooit eerder een potje mee hebt gesquasht! Braihim was zelfs tweede, goed he?

We zijn ook naar Hilversum geweest om kleding te passen voor de Nederlandse equipe. Stoer!!! En net echt, haha!! We waren echt benieuwd hoe onze kleding eruit zou komen te zien, want dit is de kleding die we dragen tijdens de openingsceremonie. Die wordt gehouden in het Prospect Park in NYC op 26 augustus. Het is een groot park net naast het eiland Manhattan, ik ben heel benieuwd wat de Amerikanen er voor spektakel van zullen maken. We hebben al wat contact met andere sporters en degenen die de Spelen al eens hebben meegemaakt zeggen dat je echt kippenvel krijgt... Ik kan me bijna niet voorstellen hoe het zal zijn... Publiek, gejuich, 200 Nederlanders met voorop de Nederlandse vlag en wij zijn twee van die sporters!! Moeilijk te bevatten, maar het gaat echt gebeuren in augustus!!! Braihim is zo benieuwd welke artiest de Spelen zal openen en zal zingen....

We hebben ook een uniek eigen hoodie (trui met capuchon) over laten komen uit de USA. Je kon hem zelf samenstellen met unieke opdrukken. We zullen gauw eens een foto plaatsen, want de trui is echt gaaf geworden. Trouwens... Tijdens de spelen zullen jullie iets unieks meemaken, want wij zullen unisex gekleed gaan!! Ik hoor Braihim nog zeggen 'dat hij dat nooit zou doen'. Haahahaha!! Het is nu al zover, we fietsen niet eens de Drentse Fietsvierdaagse!!! Enne, jullie kunnen zelf ook unieke WPFG merchandise kopen als je dat wilt. Mocht je wat bestellen, laat het dan verzenden als gift (belastingvrij)! Bestellen kan via www.2011wpfg.org.

Nou, dit was wel weer even genoeg voor een verslag. Er volgt gauw meer, want de mails van de organisatie beginnen binnen te lopen!!

Liefs Braihim en Ilse

• 12 Mei 2011 - 18:29

Rolf En Ingeborg:

Nou nou.. dat schiet dus al aardig op!
    Ben wel erg benieuwd naar jullie unisex kleding.. komen daar ook bijpassende regenpakken bij ? ;) Dan maak je het wel compleet, hihi!

• 16 Mei 2011 - 07:07

Sonja Oost:

Hallo luitjes,
    straks wordt het nog echter als we interviews gaan geven.

• 16 Mei 2011 - 15:53

Ilse En Briem:

Ja, spannend Sonja!!! Komt wel snel dichterbij zeg....

Enne wat betreft die unisex kleding... Daar komen ook vast nog wel foto's van. Nu je het zegt, ik zal eens een foto maken van onze trui!! Die is best heus wel gaaf!!