Waardering - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu Waardering - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu

Waardering

Door: Briemenilse

Blijf op de hoogte en volg Briem en Ilse

31 Mei 2011 | Nederland, Ubbena

Hallo allemaal,

Op het moment van typen is het nog 88 nachtjes slapen voor de Spelen beginnen. Het begint allemaal wel spannend te worden hoor!

Een paar weken geleden kregen we geweldig nieuws. In het vorige verslag vertelden we dat we kleding hadden gepast in Hilversum. Het was de bedoeling dat we die aan konden schaffen. Als je die kleding niet hebt, kun je ook niet met de Nerderlandse equipe meelopen tijdens de opening, dat zou een beetje sneu zijn... Nu kregen we een paar weken geleden het goede nieuws dat een genereuze sponsor ons alle kleding zal sponsoren en we zelf niets hoeven te betalen!!! Geweldig toch??!!! Ik, Ilse, kreeg kippenvel toen ik het nieuws las. Dan krijg je toch echt het gevoel dat onze (politie-)sport gewaardeerd wordt... En als we daar nog even over door mogen gaan; vandaag kregen we een mail van de (Nederlandse) organisatie. We krijgen nog een extra sportpakket van de sponsoren. Dat is toch ontzettend gaaf!!!??!! Allemaal goed nieuws!

Ondertussen gaan wij vrolijk verder met squashen en fitness (Ilse). Het fitnessen begint, verrassend genoeg, nog leuk te worden ook, hoewel ik me soms wel afvraag waarom ik het mezelf zo zwaar maak! Sommige apparaten zijn gewoon NIET leuk!!! En dan die kerels die kreunend en steunend in de apparaten hangen. De ene nog gespierder dan de andere, ik lach me een breuk. Ik vind het zo lollig!! Sommigen zitten er werkelijk 5 keer per week... Pfff... Wat een hobby, respect hoor! Ik hou het hier eerst bij en misschien dat ik na de Spelen nog wel door ga. Het is nu voor een ongelofelijk goed doel, daar doe ik het voor tussen al het testosteron-geweld. Een onvoorstelbaar goed doel trouwens, want ik kan me nog niks voorstellen bij het idee dat we gewoon naar The Big Apple gaan!! Die grote gebouwen, gele taxi's, allemaal sporters, The Grand Opening...

Oh ja, Braihim zijn training nu! Dat wordt met de tijd maffer EN LEERZAMER! Nu speelt ie met oordopjes in, zodat hij leert kijken. En ook moet ie soms met een propje plakband in zijn handen spelen, zodat hij niet te veel kracht zet. Squash heeft namelijk niks te maken met kracht, maar alles met techniek. Jawel, onthoudt dat goed. De training begint dus serieuze vormen aan te nemen en de trainers zijn reuze tevreden. Zullen we dan toch een medaille mee naar huis gaan nemen?

Het onderlinge contact tussen de sporters begint ook steeds meer te komen en binnenkort krijgen we (alle sporters, supporters en leiding van de WPFG) een eigen website, waar tijdens de Spelen de uitslagen vermeld worden en waar je voor die tijd ook contacten kunt leggen. We zijn benieuwd, want het schijnt iets nieuws te zijn op dat gebied en als dit goed uitpakt, gaan ze het ook gebruiken voor de Olympische Spelen!


We laten het hier eerst bij, genoeg geleuterd. Binnenkort plaatsen we wat meer foto's, zodat jullie ook een beeld krijgen bij onze belevenissen! Tot snel!!

Liefs Briem en Ilse

Ps: Typfouten dit keer voorbehouden. Dit verslag is getypt terwijl de lasagne in de oven staat gaar te worden ;-)

  • 31 Mei 2011 - 16:53

    Rolf En Ingeborg:

    Nu komt het inderdaad wel snel dichterbij!

  • 31 Mei 2011 - 17:49

    Saskia & Edwin:

    We hopen dat de lasagne niet is aangebrand...want typfouten heb ik niet ogemerkt tijdens het lezen. We hebben echt respect voor jullie en geweldig dat we zo mee kunnen leven!

  • 10 Juni 2011 - 10:45

    Bob & Jet:

    Dat heet nu multi tasken!!!

    Maar de lasagne was yummmmmmmm!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Briem en Ilse

Briem en Ilse. We squashen allebei fanatiek, werken bij dezelfde baas. Wat is er dan mooier om een aan werelds evenement deel te nemen en hier samen van te kunnen genieten?? Dat avontuur beschrijven we in ons reisverslag. De weg naar en onze belevenissen in Belfast tijdens de 2013 World Police and Fire Games!

Actief sinds 11 Dec. 2010
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 65216

Voorgaande reizen:

28 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Belfast WPFG 2013

24 Augustus 2011 - 15 September 2011

New York: World Police and Fire Games

Landen bezocht: