WPFG?? - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu WPFG?? - Reisverslag uit Ubbena, Nederland van Briem en Ilse - WaarBenJij.nu

WPFG??

Door: Briemenilse

Blijf op de hoogte en volg Briem en Ilse

15 April 2011 | Nederland, Ubbena

Tsja, WPFG... Eerst zei het ons eerlijk gezegd ook niet zoveel. We hadden allebei wel eens gehoord van de world Police and Fire Games, maar we hadden er niet bij stil gestaan dat we daar ook daadwerkelijk aan mee zouden kunnen doen. Hoe kwamen we er dan bij?? Dat leggen we je eens haarfijn uit.

Het was een rustige winterdag, begin januari. Een nieuw jaar was net begonnen en echte plannen waren er nog niet. Daar zou verandering in komen... Ik, Ilse, las een blad, die op het werk op tafel lag. zo ongeveer de helft van dit bald was volgestopt met informatie over de World Police and Fire Games. Ik las het... Ik las het nog eens... Hmm, dat zou toch wel heel gaaf zijn, stel je voor dat we mee kunnen doen??? Zou je ook kunnen squashen??

Ik ben meteen de site opgedoken en ja hoor, tussen alle 69 sporten stond squash ook genoemd!! Wauw... Zouden wij daar ook aan mee mogen doen??? Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de coordinator van de WPFG in Nederland gebeld. Moet je een bepaald niveau hebben, moet je je kwalificeren? Nee, dat hoeft allemaal niet, als je maar wel leuk kan squashen zodat je wel iets laat zien. Nou, dat kan geregeld worden!!!

Ik was helemaal door het dolle heen!! Meteen belde ik Braihim en in al mijn enthousiasme vertelde ik het hele verhaal, bijna in 1 adem!! En verrek, Braihim werd ook enthousiast!! Zo ging het (squash-)balletje rollen... De voorbereidingen begonnen en zo staat 2011 ineens voor een groot deel in het teken van de WPFG 2011 in New York!!!

  • 15 April 2011 - 15:00

    Henriet:

    Als echte fans gaan wij jullie natuurlijk op de voet volgen.

  • 15 April 2011 - 18:03

    Ilsje:

    Thanx!! Cool!!! XX

  • 15 April 2011 - 19:19

    Saskia & Edwin:

    Tuuuuurlijk gaan we jullie volgen! COOL! (en euhm, een lading respect vanaf hier!!) xxx

  • 15 April 2011 - 20:01

    Sofie:

    wauw, lijkt me wel spannend!! doe da ginder goe en geef er maar een ferme lap op!! (letterlijk en figuurlijk dan) Ik volg jullie avontuur vanuit mijn luie zetel ;) x

  • 18 April 2011 - 10:08

    Karen:

    Ik kijk uit naar jullie verhalen en uiteraard de foto's!

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Briem en Ilse

Briem en Ilse. We squashen allebei fanatiek, werken bij dezelfde baas. Wat is er dan mooier om een aan werelds evenement deel te nemen en hier samen van te kunnen genieten?? Dat avontuur beschrijven we in ons reisverslag. De weg naar en onze belevenissen in Belfast tijdens de 2013 World Police and Fire Games!

Actief sinds 11 Dec. 2010
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 65209

Voorgaande reizen:

28 Juli 2013 - 12 Augustus 2013

Belfast WPFG 2013

24 Augustus 2011 - 15 September 2011

New York: World Police and Fire Games

Landen bezocht: